Capelle aan den IJss
21-06-2023
20-06-2024
Vertrouwelijk
CED is een Europese leider in dienstverlening voor de claims management industrie. Wij zijn dé specialist op het gebied van schadeprocesmanagement. Daarbij hebben we een heldere visie: we beschermen en behouden wat voor mensen van waarde is. Binnen de domeinen Mobility, Property en Vitality maken we met 1900 medewerkers in 13 Europese landen samen de belofte aan onze klanten waar. Elke dag weer. Dat doen we onder andere voor bedrijven in de verzekeringssector, vastgoedbedrijven, woningbouwcorporaties, leasemaatschappijen, zorgverleners, grote corporaties en overheden. De kracht van CED is ons geïntegreerde aanbod: van preventie tot aan herstel. Dat maakt ons tot een full-service dienstverlener. Of liever nog, tot een waardespecialist.
Je gaat aan de slag op de afdeling Customer Contact Center, het servicecentrum voor onze opdrachtgevers, gedupeerden, buitendienstmedewerkers en herstellers. Je behandelt de 1e-lijns telefoongesprekken. Het Customer Contact Center ontvangt schademeldingen, plant bezoekafspraken en routes voor de experts, zorgt voor de administratieve afhandeling en beantwoord telefonisch en schriftelijk vragen van verzekeraars en verzekerden. De schademeldingen kunnen gaan over mobiele telefoons tot aan de schade aan de huizen.
Ben je enthousiast en zie je het als een uitdaging om ons team te versterken? Reageer dan direct. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.