Home >

Customer Service medewerker

Locatie

Botlek Rotterdam

Publicatiedatum

07-11-2023

Publicatie eindigt

06-11-2024

Opdrachtgever

Vertrouwelijk

Bedrijfsprofiel

Werken als Customer Service Medewerker op onze Terminal in de Botlek

Wanneer je bij ons de vacature van Medewerker Customer Service gaat vervullen ben je als klantbehandelaar het aanspreekpunt. Je denkt actief mee met de klant en bent verantwoordelijk voor het verzamelen, voorbereiden, registreren en verwerken van de wensen van onze klanten. Van hieruit maak je los- en laaddocumenten, die je verwerkt in werkopdrachten voor jouw collega’s. 

Deze opdrachten worden als leidraad gebruikt binnen de gehele organisatie, immers ook onze afdeling planning gaat aan de hand daarvan aan de slag met het indelen van onze terminal operatie. Je informeert de klanten gedurende de dag over de voortgang van het karwei. Daarnaast handel je de binnenkomende transport aanvragen af middels de diverse transportmodaliteiten. Ook (commerciële) klantvragen weet je te identificeren. Je weet hier zelfstandig op in te spelen en afspraken over te maken. 

Tot slot streef je ernaar de klanttevredenheid verder te optimaliseren. Je bewaakt commerciële resultaten en houdt gedurende de dag de voortgang van de werkzaamheden in de gaten. Eventuele afwijkingen verwerk je op correcte wijze. Je bent ook actief in verschillende projectgroepen, zowel intern als extern. Ook hierin heb je een belangrijke rol in verschillende verbetertrajecten.

Functie omschrijving

Het team waarin je werkt als Customer Service Medewerker

Broekman Logistics is gespecialiseerd in klantgerichte logistieke multimodale oplossingen voor transport. Dagelijks houden wij ons bezig met complexe logistieke vraagstukken van onze internationale klanten; hoe groot de uitdaging ook is, wij vinden de passende oplossing.

Op onze terminal in het Botlek gebied van de Rotterdamse haven faciliteert Broekman de logistieke behoeftes van onze klant voor elk type breakbulk en gecontaineriseerde lading. Op onze terminals leveren wij maatwerk, waarin wij onze focus hebben voor de Metaal, Staal, Container, Ro-Ro, Offshore (Oil & Gas) en de Power & Energie branches en onze klanten mogelijkheden bieden voor crossdocken.

Als Customer Service Medewerker kom je terecht in een jong, ambitieus en gedreven team, waarbij jij verantwoordelijk bent voor jouw eigen klanten. Verder heb je een centrale rol op onze terminal en schakel je nauw met de operatie en afdeling planning. Hierbij rapporteer je aan de Accountmanagers. 

Wij vragen

Jouw profiel als Customer Service Medewerker

Zoals gezegd ben jij proactief en oplossingsgericht. Je bent klantvriendelijk ingesteld en je weet je goed in de klant in te leven. Daarnaast overzie je het totaalplaatje van onze volledige organisatie, zodat jij jouw klant optimaal kan bedienen.

Verder heb je…..

  • Een HBO diploma (voorkeur richting de logistiek);
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare customer service functie binnen de logistiek;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Een rijbewijs en beschik je over eigen vervoer.

Wij bieden

Als Customer Service Medewerker bieden wij jou

Een veelzijdige baan met veel internationaal klantcontact. Een rol waarin we stimuleren om actief mee te denken om onze service en processen continu te verbeteren. 

Verder bieden wij jou:

  • Marktconform salaris
  • Gegarandeerde 13e maand
  • 8,33% vakantiebijslag
  • 27 vakantiedagen

Sollicitatieprocedure

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Corné Rutten (Corporate Recruiter) (06-83 65 31 94)/ c.rutten@broekmanlogistics.com 

Corné Rutten +31 6 83 65 31 94


Solliciteren

Snel solliciteren

Interessante vacature? Vul je e-mail adres in en upload een CV om direct te solliciteren!

CAPTCHA Image Veiligheidscode vernieuwen Veiligheidscode uitspreken
Rotterdam Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.