Home >

Financieel assistent accountantskantoor

Locatie

Rotterdam

Publicatiedatum

27-05-2022

Opdrachtgever

Rousch

Functie omschrijving

Door jouw eerdere werkervaringen ben je al bekend met onderstaand takenpakket. De nadruk zal liggen op de volgende werkzaamheden:

  • Administraties voeren en controleren;
  • De omzetbelasting aangiften verzorgen;
  • In contact staan met de klanten en hun vragen op administratief vlak beantwoorden.

Als jij op termijn door wil groeien en je ook wil ontwikkelen in het samenstellen van jaarrekeningen dan behoort dit tot de mogelijkheden.

Bedrijfsprofiel

  • Een accountantskantoor in Rotterdam;
  • Ongeveer 50 medewerkers, waarvan ongeveer 15 man op samenstelgebied;
  • Bedient MKB-ondernemingen uit diverse branches;
  • De organisatie laat zich omschrijven als typisch Rotterdams;
  • Er is sprake van open en directe communicatie;
  • Je krijgt de kans jezelf verder te ontwikkelen op zakelijk en op persoonlijk vlak.

Salarisindicatie

Het salaris ligt tussen de € 2.100 en € 2.500 o.b.v. 40 uur en zal gebaseerd worden op jouw studieachtergrond en relevante werkervaringen.

Functie eisen

Herken jij je in onderstaand profiel? Ik kom graag met je in contact:

  • MBO opleiding op administratief vlak behaald;
  • Je hebt recent minimaal 2 jaar werkervaring als administratief medewerker bij een accountants- of administratiekantoor;
  • Je bent communicatief vaardig en leergierig;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar. 36 of 40 uur werken kan ook.

Kijk voor meer interessante vacatures op www.rousch.nl en https://www.rousch.nl/vacature/assistent-accountant

Rousch streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.

Rotterdam Heeft Werk gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.