Rotterdam
12-02-2020
Fintrex BV
Houd jij ervan om mensen uit de brand te helpen? Haal jij er voldoening uit om mensen tevreden te stellen en motiveert dit jou alleen maar nog meer? Lijkt het je daarnaast ook nog eens leuk om je elke dag in hartje Rotterdam te bevinden? Kom dan werken voor KPN, een van de grootste telecommunicatie leveranciers van Nederland en verdien daarbij een uurloon van €9,54 bruto!
Als Customer Service Medewerker ga jij klanten telefonisch te woord staan die vragen, opmerkingen of klachten hebben over de diensten die KPN te bieden heeft. Denk hierbij aan onderwerpen zoals facturen, verbindingsproblemen of installaties. Het zou zomaar eens voor kunnen komen dat een klant er alles aan heeft gedaan om de tv-ontvanger aan te sluiten, maar nog steeds geen tv kan kijken. Of dat een klant over wil stappen naar een ander nummer, maar niet weet hoe dat moet. Jij zorgt er dan voor dat jij dit voor de klanten uitzoekt zodat ze goed worden geholpen en uiteraard tevreden zullen zijn over onze service. Daarbij is het dus belangrijk dat je luistert naar de behoeften van de klant en dat je hier bijpassende antwoorden of oplossingen bij geeft.
Je gaat aan de slag bij Webhelp die in opdracht van KPN hen ondersteunt met hun klantcontactdiensten. De locatie is gelegen in Rotterdam naast het Centraal Station. Kortom, je komt te werken in een zeer levendige omgeving waar alles bereikbaar is!
Als Customer Service Medewerker krijg je ook de mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en kan je bijvoorbeeld doorgroeien tot coach. Je komt terecht in een gezellig team die altijd bereid is om je te helpen. Verder kan je er op rekenen dat je door het team en je teamleiders goed wordt begeleid door middel van trainingen en cursussen. In het begin zal je dan ook een training doorlopen van anderhalve week zodat je als een ware Customer Service Medewerker aan de slag kan gaan!
Als Customer Service Medewerker KPN kan je het volgende verwachten;