Beschik jij te allen tijde over een helicopterview en heb je er geen moeite mee anderen aan het werk te zetten en te houden?
In Rotterdam zijn wij op zoek naar een IT Servicedesk Coördinator, die naast het oppakken van complexe calls en tickets en het verlenen van de beste gebruikersondersteuning, de hand niet omdraait voor dagelijkse systeemonderhoud, het beheer van Windows, het onderhouden van klant- en leverancierscontact èn het coördineren van de IT Servicedesk.
Draag je graag bij aan grote IT projecten? Dan kun je je hart ophalen.
Maar ook met het aanleggen van de juiste documentatie heb je geen problemen; dit vind je juist belangrijk en je bent nauwkeurig in wat je neerzet. Als IT Servicedesk Coördinator bij dit bedrijf in Rotterdam, kom je nauw samen te werken met het Internationale infra-team.
Oftewel; redenen te over om te solliciteren op deze afwisselende en uitdagende baan als IT Servicedesk Coördinator in Rotterdam!
IT Servicedesk Coördinator - Het bedrijf
Ben jij onder de indruk van grote, Internationale ondernemingen die bijdragen aan de wereldeconomie en lijkt het je geweldig om als IT’er voor zo’n organisatie te werken?
Onze opdrachtgever in Rotterdam is een van oorsprong Nederlands bedrijf, dat zeer speciale, ingenieuze technieken heeft ontworpen om grote bouwprojecten te kunnen realiseren.
Een beursgenoteerd bedrijf, dat op IT technisch vlak voorop loopt. Werken voor een organisatie als deze, betekent werken met de modernste technologieën en doorlopend mogelijkheden qua persoonlijke ontwikkeling.
IT Servicedesk Coördinator - Het aanbod
Als IT Servicedesk Coördinator bij een groot, Internationaal bedrijf als dit, krijg je niet alleen veel verantwoordelijkheden en uitdagingen te trotseren. Je krijgt óók enorm veel ruimte voor groei, inbreng, creativiteit en vrijheid om jezelf te ontplooien!
Je kunt rekenen op een nette salariëring en in-/externe cursussen. Sparringspartners van jouw niveau, die er altijd voor je zijn. Een IT Manager waar je op kunt bouwen. Internationale, hoogopgeleide IT collega’s waarmee je deelneemt aan kennissessies. Dit is dé plek om veel kennis en ervaring op te doen!
IT Servicedesk Coördinator - Jouw profiel
Het zal je niet verbazen dat je als IT Servicedesk Coördinator op een uitdagende functie bij een innovatieve, grote en Internationale organisatie als deze, aan bepaalde belangrijke voorwaarden moet kunnen voldoen. Dit is zeker géén starters- of juniorfunctie.
Voor deze functie in Rotterdam zijn wij op zoek naar een ervaren IT Servicedesk Medewerker, met toonaangevende en relevante werkervaring, die de volgende carrièrestap wil maken door de rol van Coördinator op de IT Servicedesk op zich te nemen.
Daarbij horen de volgende vaardigheden en eisen:
Een afgeronde MBO (niv. 4) of HBO ICT opleiding;
Goede sociale, communicatieve, analytische en sturende vaardigheden;
Certificering op het gebied van ITIL, Microsoft en liefst ook Agile of Scrum;
Zeer goede taalvaardigheid met betrekking tot de Nederlandse èn Engelse taal;
Klantgerichtheid, klanttevredenheid en klantvriendelijkheid is voor jou geen uitgangspunt, maar de basis;
Je technische kennis omvat zaken als: Windows Server 2016 (2019 = pré), Windows 10, Office 365, SharePoint, Active Directory, SCCM en PowerShell.
Is dit jouw nieuwe baan? Solliciteer direct via de button, of neem contact op via: sanne@jelling.nl / 06 - 43 91 13 86.
Jelling is gespecialiseerd in vacatures voor IT Servicedesk Medewerkers.
Jelling IT Professionals streeft naar gelijke kansen op de arbeidsmarkt voor iedereen. Wij selecteren niet op geslacht, leeftijd, afkomst, etc. en nodigen daarom iedereen die zich herkent in bovenstaand profiel van harte uit om te solliciteren.